Ostateczny przewodnik po SmartBriefie: Wyczerpujące wyjaśnienie jak to działaW tym wpisie na blogu odkryjesz tajniki SmartBrief, usługi subskrypcji e-mail dla profesjonalistów. Ten artykuł odpowie na wszystkie Twoje palące pytania dotyczące SmartBrief i zdemaskuje jego wewnętrzne działanie. Dowiesz się czym jest, jak działa, kto i dlaczego z niego korzysta, a także jakie są jego wady i zalety. Uzbrojony w tę wiedzę, możesz zdecydować, czy subskrypcja SmartBrief jest dla Ciebie. Jeśli jesteś jak większość ludzi, istnieje prawdopodobieństwo, że Twoja skrzynka odbiorcza jest wypełniona nieprzeczytanymi wiadomościami z newsletterów subskrybowanych dawno temu. Śledzenie ich wszystkich może być wyzwaniem, gdy masz 50 lub więcej subskrypcji na różne tematy. W rzeczywistości, wiele osób rezygnuje ze śledzenia swoich subskrypcji całkowicie i usuwa te, których już nie chce czytać. Jednak usunięcie subskrypcji oznacza, że nie pojawią się one ponownie - chyba że zapamiętasz dokładny adres URL!

SmartBrief to usługa subskrypcji, która dostarcza artykuły informacyjne, ogłoszenia firmowe i inne treści za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jest to platforma, która dostarcza wiadomości online za pośrednictwem poczty elektronicznej, umożliwiając użytkownikom łatwe śledzenie ulubionych wiadomości i źródeł. Usługa jest dostępna w sieci, a także poprzez aplikacje na iOS i Androida. Subskrybenci wybierają obszary tematyczne, o których chcą otrzymywać wiadomości, takie jak "biotech", "ochrona zdrowia", "finanse" itp. Mogą również wybrać konkretne publikacje, takie jak "Nature", "New York Times", "Washington Post", "MIT Technology Review" itp. Robiąc to, użytkownicy mogą dostosować swoją dostawę wiadomości i uniknąć otrzymywania artykułów na tematy, które ich nie interesują.

Jak działa SmartBrief?

SmartBrief to platforma internetowa, która dostarcza artykuły informacyjne, ogłoszenia firmowe i inne treści za pośrednictwem poczty elektronicznej. Ponadto jest to serwis, który umożliwia użytkownikom łatwe śledzenie ulubionych wiadomości i źródeł. SmartBrief został założony przez Wall Street Journal w 1996 roku. The Wall Street Journal to globalna gazeta biznesowa wydawana w Nowym Jorku. Platforma SmartBrief jest zasilana przez kanały RSS. Kanały RSS zawierają streszczenie artykułu z linkiem do pełnej treści na stronie wydawcy. Użytkownicy, którzy zapiszą się na subskrypcję SmartBrief, otrzymują codziennie e-mail zawierający linki do artykułów z wybranych przez nich kategorii. Mogą również otrzymywać powiadomienia na swój telefon. Użytkownicy mogą również wejść na stronę internetową SmartBrief, aby przeglądać artykuły. Strona zawiera wyszukiwarkę, która pomaga ludziom znaleźć konkretne tematy.

Kto korzysta ze SmartBrief?

SmartBrief ma ponad 5 milionów subskrybentów, w tym liderów biznesu i profesjonalistów z różnych branż. Ale kim dokładnie są ci ludzie? Przyjrzyjmy się danym demograficznym użytkowników.

- Wykształcenie: Większość użytkowników SmartBrief ma tytuł licencjata lub wyższy. Inżynierowie, naukowcy i specjaliści IT są również dobrze reprezentowani w bazie użytkowników.

- Geografia: Większość subskrybentów znajduje się w USA i Kanadzie. SmartBrief posiada również znaczącą bazę użytkowników w Europie Zachodniej, Ameryce Południowej i Australii.

- Branża: Większość użytkowników pracuje w finansach, opiece zdrowotnej i biotechnologii.

- Zawody: Kierownicy, Przedsiębiorcy i Konsultanci to najczęściej spotykane zawody wśród użytkowników SmartBrief.

- Płeć: Mężczyźni i kobiety są w równym stopniu reprezentowani wśród użytkowników SmartBrief.

- Wiek: Średni wiek użytkowników SmartBrief to od 31 do 45 lat.